Mlieko Príkrmy Deti 1-3 roky Kozmetika Tehotenstvo O nás HiPP mLékárna
Prihlásiť / Registrovať
BIO farma HiPP História značky HiPP: príbeh jednej rodiny

História značky HiPP: príbeh jednej rodiny

Pre svoje dieťatko chcete to najlepšie. Presne to chcel aj Joseph Hipp, cukrár z nemeckého Pfaffenhofenu, keď sa v roku 1899 po prvýkrát stal otcom. Jeho radosť z narodenia dvojčiat sa bohužiaľ skoro zmenila na obavy, keď jeho žena začala mať problémy s dojčením a jeho synovia prestali prospievať.

 

 

Joseph Hipp - otec zakladatel

Nápad, z ktorého ťažia rodičia aj deti po celom svete

Josephovi Hippovi napadlo dokrmovať chlapcov drvenými suchármi zo svojej cukrárne, ktoré pridával do mlieka. Bol to skvelý nápad a jeho chlapci začali rásť a silnieť. Správy o jeho úspechu sa hneď rozniesli po okolí a jeho cukráreň začali každý deň navštevovať zúfalí rodičia. Jeho suchárová múčka tak pomohla množstvu detí a zároveň sa začala písať história rodinnej firmy, ktorá chce dať rovnako dobrú starostlivosť, ako dala vlastným deťom aj všetkým ostatným.   

Reklama na sacharovou moučku

Aký otec, taký syn

O viac ako 30 rokov neskôr putuje Georg Hipp s úspešným výrobkom svojho otca od jedných dverí k druhým. Dopyt po suchárovej múčke je stále väčší, a tak roku 1932 zakladá svoju spoločnosť. Postupne rozširuje ponuku značky a spracováva ovocie a zeleninu na detskú výživu v sklíčkach. Rovnako začína so zavádzaním niektorých metód ekologického poľnohospodárstva s cieľom dať deťom len to najlepšie.

Ekológia dostala zelenú

Přečtěte si více o ekologickém zemědělství a BIO produktech značky HIPP a zjistěte, proč se vyplatí investovat do BIO kvality.

Aj Georg Hipp pokračuje v rodinnej tradícii a spoločnosť dáva do rúk svojho syna Clausa. Ten je vízii ekologického a udržateľného poľnohospodárstva natoľko verný, že osobne navštevuje okolitých farmárov a snaží sa ich získať na svoju stranu. Vytrvalosť a vernosť myšlienke sa mu vypláca. Značka HiPP dnes spolupracuje s viac ako 6 000 farmármi, ktorí zdieľajú jeho filozofiu a je symbolom poctivého a zodpovedného podnikania.

Len nálepka BIO nestačí      

Ekologické poľnohospodárstvo značky HiPP nie je len o tom, že nepoužíva chemikálie a syntetické hnojivá. Všetko vyrastá na kvalitnej pôde rozprestierajúcej sa ďaleko od priemyselných centier a ciest. Pôda je pravidelne testovaná a na pestovanie od prvého sadenia až po úrodu dohliadajú odborníci z firmy HiPP.

BIO mlieko, ktoré je obsiahnuté vo výžive HiPP, pochádza od kráv kŕmených len trávou a senom. Podobne prirodzene sa kŕmia aj zvieratá na mäso, ktoré si vaše dieťatko vychutná v mäsových a mäsovo-zeleninových BIO príkrmoch.  

 

HiPP posúva BIO kvalitu ešte ďalej
Pečeť nejvyšší BIO kvality

  • Logo EU pre označovanie BIO potravín hovorí, že potraviny neboli chemicky oštrené. Nezaručuje ale ich nezávadnosť. Chemikálie sa do nich môžu dostať aj pôdou, vzduchom alebo vodou.
  • Preto HiPP svoje suroviny testuje na prítomnosť 850 rôznych látok, aj keď sám hospodári ekologicky.
  • Firemné laboratórium HiPP v Pfaffenhofene patrí k popredným inštitúciám v oblasti analýzy pesticídov v Európe.        

 

Záruka kvality HiPP

Dnes je spoločnosť HiPP najväčším spracovateľom BIO surovín na svete a priekopníkom udržateľného podnikania. Sám Claus Hipp získal ocenenie Podnikateľ roku 2010 a titul Svetový podnikateľ roku 2011.

Rodinná firma HiPP je už viac ako pol storočie jedným z popredných výrobcov detskej výživy a to si vyžaduje veľkú zodpovednosť. Preto za kvalitu výrobkov HiPP ručia Claus Hipp a jeho syn Štefan osobne svojimi menami.

 

                                                               Ako šiel čas s HiPP pohárikom

 

Vyberte sa s nami na BIO farmu pána Hippa! Prečítajte si report z výletu na BIO farmu, kam sme pozvali popredné české a slovenské mama-blogerky a odborníčky na detskú výživu.

Prečítate si tiež článok, prečo je BIO kvalita pre detskú výživu tak dôležitá.

 

Sdílejte
na Facebooku 
Pokračovať cez FB